niedziela, 24 lutego 2013

Imagin z Larrym - NIETOLERANCJA Część 6.

* Siedzieliście ze sobą całą noc. W końcu poszliście do baru i napiliście się. Byłeś tak pijany,że nie wiesz co robisz z Lou. Rano obudziłeś się w jego łóżku bez koszulki. *
- H : Lou obudź się !.
* Szturchasz go leżącego obok. *
- Lo : Tak kochanie ?.
- H : Kochanie ?.
- Lo : Tak. Nie pamiętasz nocy ?.
* Patrzysz pod kołdrę,a tam widzisz,że jesteś całkiem goły. *
- H : Louis co my zrobiliśmy ?!.
* Krzyczysz zrozpaczony. *
- Lo : Harry uspokój się. Nie podobało ci się ?.
- H : Nic nie pamiętam.
- Lo : Bo byłeś pijany.
- H : I mówisz to tak spokojnie ?.  Louis my się przespaliśmy !.
* Wstajesz i ubierasz się. Wychodząc płaczesz jak dziecko,któremu zabrano lizaka. Od razu bez zastanowienia się biegniesz do Elenor i padasz przed nią na kolana. *
- H : Wybacz mi,błagam.
- E : Ale co ?.
- H : Błagam wybacz mi.
- E : Wybaczam,ale nie wydurniaj się i wstań.
* Wstałeś cały zapłakany. *
- H : El przepraszam.
- E : A co takiego zrobiłeś ?.
- H : Przespałem się z Lou.
* Rozpłakałeś się,a El stała jak wryta w ziemię. *
- E : To wy jesteście gejami ?.
* Po chwili milczenia odpowiadasz patrząc w jej oczy. *
- H : Tak. Byłem pijany. Na trzeźwo nigdy bym nie ... wiesz.
- E : A ja jestem z nim w ciąży ... Gdzie on teraz jest ?.
- H : U siebie w domu.
* Wkurzona Elenor wychodzi z domu. Wbiega do Louis'a pokoju. *
- E : Louis musimy pogadać !.
* Krzyczy wchodząc. Nagle widzi go z inną nagą kobietą. *
- Lo : Elenor ?. Co ty tu robisz ?.

CHCECIE NASTĘPNĄ CZĘŚĆ I DOWIEDZIEĆ SIĘ CO ZROBIŁA ELENOR GDY ZOBACZYŁA LOUIS'A W ŁÓŻKU Z INNĄ ?. 

                                              CZYTASZ = PISZESZ !!.


1 komentarz:

July pisze...

Pisz następny.....prosze :D