czwartek, 31 stycznia 2013

#Krótkie imaginy 01.


#1.
* Siedzicie w szkole na lekcji wychowawczej. Toja wychowawczyni to pani od religi.i *
Pani : O mój boże !. Kto mi zjadł jabłko ?.
* Wszyscy pokazują na Nialla. *
N : Przepraszam panią,ale nie wystarcza mi te dziesięć kanapek i dwa batoniki !.
Pani : O Niall,Niall …
* Pani zagląda do torebki szukając czekolady *
Pani : Dobra,a kto mi zjadł moją czekoladę ?.
N : Jak mogłem sobie żałować czekolady ?.
Pani : Masz szczęście,że jesteś ładny.

#2.

* Lekcja Angielskiego *
Pani : Harry !. Oddawaj ten telefon !.
H : Okay,ale niech pani wpisze swój numer telefonu.
Pani : Oj Harry,Harry ... Dobrze,że chociaż jesteś ładny.

#3.

* Idziesz przez park z Lou. *
Lo : Lubisz mnie ?.
T  : Tak.
Lo : No to mamy problem,bo ja cię kocham.

#4.

* Płaczesz czekając w salonie na Zayna *
* Zayn wraca *
Zayn : Dlaczego płaczesz ?.
Ty : Boo ...
Zayn : Nic już więcej nie mów.
* Przytula cię i namiętnie całuje *

#5. * Siedzicie na schodach *
Ty : Uff ... jak tu gorąco !.
Liam : Oh sory zaraz wyjdę.

#6.

* Dodajesz nową fotke i jest 1 kom od kolegi,że jesteś ładna *
Ty : O kurwa jestem brzydka ;/
* Ktoś dodaje koma,sprawdzasz *
1D. : Śliczna jesteś ^^
* Podnieta *
Ty : Przecież właśnie to powiedziałam. :D

Chcecie więcej ?. No to napiszę 10 ... Z kim chcecie ?. - NA PEWNO DODAM WPIS Z NIM . :D





Brak komentarzy: